ساخت ایمیل اینفو

7. معیارهایی را ایجاد کنید که موفقیت کوتاه مدت و بلند مدت را اندازه گیری کند

هیچ کس خودرویی را بدون سرعت سنج عملکردی رانندگی نمی کند ، با این حال تعداد زیادی شگفت آور از شرکتها طراحی مجدد سازمانی را بدون هیچ معیار عملکرد جدید (یا حداقل ویژه متناسب) انجام می دهند. بعضی از افراد قدیمی تر ممکن است مرتبط باشند ، اما معمولاً کل مجموعه نیست. معیارهای جدید ، به طور معمول با تمرکز بر اینکه چگونه یک سازمان تغییر یافته در کوتاه مدت و بلندمدت به عملکرد کمک می کند ، بهترین مرحله در مرحله تنظیم آرمان هستند. شاخص های عملکرد کلیدی ساده و واضح (KPI) راه پیش رو هستند.


طی تلاش مجدد برای طراحی مجدد یکی از تولید کنندگان فناوری پیشرفته ، یک اتاق جنگ را در آنجا مستقر کرد که در آن شاخص های اصلی مانند سفارشات دریافتی ، سفارشات ارسال شده ، عملکرد زنجیره تأمین و شکایات مشتری را نشان می داد. این رویکرد به شرکت کمک کرد تا تاثیر کوتاه مدت تغییرات را اندازه گیری کند و علائم هشدار دهنده اولیه اختلال را مشاهده کند.


یکی از مشاغل سودمند تصمیم گرفت که معیار اصلی برای طراحی مجدد کارآیی آن ، هزینه کار مدیریتی به عنوان بخشی از کل هزینه های کار باشد. در اوایل شرکت متوجه شد که علت اصلی فرهنگ آهسته تصمیم گیری و ساختار بالای هزینه آن ، ترکیبی از لایه های مدیریت بیش از حد و دامنه های کوچک کنترل است. بررسی اندازه گیری در واحدهای تجاری و در سطح سازمانی در جلسات رهبری ماهانه به یک موضوع اصلی تبدیل شد.


یک تولید کننده پیشرو مواد ، طرحی جدید را که در اطراف گروه های عملکردی ، مانند تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش ساخته شده است ، معرفی کرد ، اما به درستی مایل بود تا تمرکز جدی بر روی محصولات و P&L های محصول داشته باشد. برای پیگیری عملکرد و جلوگیری از تفکر خاموش ، KPI های شرکت روی قیمت گذاری ، نوآوری افزایشی و تخصیص منابع متمرکز شده اند.


8- مطمئن شوید که رهبران مشاغل ارتباط برقرار می کنند

هرگونه طراحی مجدد سازمانی ، تأثیر عمیق و شخصی بر کارمندان خواهد گذاشت - احتمالاً به هر حال ، ممکن است افرادی را که گزارش می دهند ، با آنها همکاری می کنند ، چگونه کار انجام می شود و حتی در جایی که کار می کنند ، تغییر دهند. ارتباطات غیر شخصی و غیرمستقیم درباره این موضوعات از طریق مرکز شرکتی یا یک دفتر مدیریت برنامه به مراتب اطمینان بخش تر از پیام های مستقیم و شخصی رهبران تجارت است که از طریق سازمان آبشار می گیرند. یک آبشار تعاملی (موردی که امکان ارتباط دو طرفه را فراهم می کند) به افراد فرصتی می دهد تا از آنها سؤال بپرسند و رهبران ارشد را مجبور می کنند که دلیل تغییر را توضیح دهند و تأثیر طرح جدید را به قول خودشان بیان کنند و مواردی را که واقعاً مهم هستند بیان کنند. . این امر می تواند به زمان نیاز داشته باشد و نیاز به برنامه ریزی در مراحل اولیه و همچنین تلاش و آمادگی برای ایجاد پیام های قانع کننده و قانع کننده دارد. وقتی یک تیم برتر هفته ها یا ماه ها در مورد تغییر صحبت کرده است ، فراموش کردن کارمندان رده پایین در تاریکی بسیار ساده است.


یک شرکت خدمات مالی ، با برپایی جلسه ای در سالن شهربانی که به طور واقعی به همه دفاتر منطقه ای پخش می شد ، خریداران کارمندان را برای طراحی مجدد سازمان ترغیب کرد و همه رهبران جدید خود را در یک مرحله واحد نشان داد. این گردهمایی مجازی به آنها فرصتی داد تا میزان تعهد خود را نشان دهند و به مدیرعامل این اجازه را دادند که داستان شخصی او را بازگو کند. او لحظه ای را درک کرد که فهمید که این سازمان به یک طراحی جدید و تغییراتی که خودش انجام داده نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که موفقیت آمیز است. کلیه کارمندان تحت تأثیر این تغییرات می توانند همزمان با مدیران پیشین ، مدیران جدید و نمایندگان HR مربوطه صحبت کنند.


9- خطرات انتقالی را مدیریت کنید

در تلاش برای اجرای طرح سازمانی جدید ، بسیاری از رهبران بدون برنامه ای برای مدیریت خطرات ، در دام زنده می مانند. هرگونه طراحی مجدد سازمانی ، خطراتی از قبیل وقفه در تداوم تجارت ، حمایت از کارمندان ، عدم تعامل شخصی و اجرای ضعیف را به همراه دارد. شرکت ها می توانند آسیب را با شناسایی خطرات مهم در اوایل کاهش دهند و پس از اجرای مجدد طراحی مجدد ، آنها را به خوبی رصد کنند. به عنوان مثال ، شرکت CPG که قبلاً ذکر شد ، فهمید که ساماندهی مجدد فروش و بازاریابی خود در پیش از فصل تعطیلات ممکن است برخی از افراد درگیر را نادیده بگیرد. با انتظار ، این انتقال را بدون تأثیر درآمدها انجام داد.


ردیابی معیارهای عملیاتی ، مالی و تجاری در حین انتقال طراحی ، همانطور که "بررسی پالس" در مورد واکنش کارمندان در بخش های مهم شرکت مفید است. توانایی شفافیت رهبری در تدوین و اجرای برنامه های کاهش ریسک از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید این امر را به ارزیابی های منظم مدیران تبدیل کرد.


در تجربه ما موفق ترین سازمانها عناصر طراحی پایدار را با عناصر پویا ترکیب می کنند که در پاسخ به بازارهای در حال تحول و جهت های استراتژیک جدید تغییر می کنند. طراحی مجدد شرکت فرصتی نادر به سازمان ها می دهد تا ستون فقرات پایدار را مشخص کنند و آن عناصر را برای تحول پویا آماده کنند. رهبران موفق و شرکت های موفق از چنین تغییراتی برای "بازسازی آینده" بهره می گیرند ، اما یک منظره ای که با تلاش های ناکام روبرو می شود ، هذیان آور استایجاد سازمانها

می توانید یک سازمان جدید را راه اندازی کنید یا یک حساب شخصی موجود را به یک سازمان تبدیل کنید.


سازمان مجموعه ای از حساب های کاربری است که دارای مخازن است. سازمان ها یک یا چند صاحب دارند ، که امتیازات اداری برای سازمان دارند. همچنین می توانید از سازمانها برای مکان یابی استفاده کنید - به عنوان مثال ، از http (ها): // [نام میزبان] / [نام سازمان] / شما را به نمایه سازمان در سرور GitHub Enterprise می برد ، در حالی که http (ها): // [name host] / [نام سازمان] / [نام مخزن] / شما را به پروفایل یک مخزن می برد.


وقتی سازمان را ایجاد می کنید ، هیچ مخزن مربوط به آن وجود ندارد. در هر زمان ، اعضای سازمان با نقش مالک می توانند مخازن جدیدی اضافه کنند یا مخازن موجود را منتقل کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به "انتقال یک مخزن" مراجعه کنید.


در گوشه سمت راست بالای صفحه ، روی عکس نمایه خود کلیک کنید ، سپس بر روی تنظیمات کلیک کنیدایمیل بصورت گسترده به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از کانال های پیشرو در بازاریابی برای ایجاد اتصالات و افزایش تبدیل در دنیای تجارت است. از آنجا که به اشتراک گذاری فوری اطلاعات با راندمان بالا امکان پذیر است ، از طریق ایمیل در افراد روزمره از طریق ایمیل استفاده می شود. همچنین بخشی از برنامه های بازاریابی ایمیل توسط بسیاری از شرکت ها است که پتانسیل آن را در برقراری ارتباط با بازارهای هدف خود تحقق می بخشند.


با توجه به محبوبیت رسانه های اجتماعی و استفاده روزافزون از تلفن های هوشمند ، تصور اینکه کسی که اکنون ایمیل ندارد ، تصور کنید به خصوص دشوار است. این که آیا آنها برای غنی سازی مشاغل خود با مشتریان جدید و افزایش فروش خود ، یا ثبت نام در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی یا به سادگی تبادل اطلاعات با دوستان و خانواده خود از آن استفاده می کنند ، مسلم است که تقریباً همه افراد آدرس ایمیل خود را دارند.


اما ، در مورد یک آدرس ایمیل سفارشی چطور؟ ممکن است در تصویر بزرگ مارک تجاری جزئیات جزئی به نظر برسد ، اما جزئیاتی است که می تواند مزایای بزرگی را برای شما فراهم کند.


چرا به  ساخت ایمیل اینفو سفارشی نیاز دارید؟

دختر با ماشین مارک دار رانندگی می کند

با بیش از 2.9 میلیارد کاربر فعال و بیش از 4.6 میلیارد حساب ایمیل در حال فعالیت ، ایمیل مهمترین و پر کاربرد رسانه ارتباطی در اینترنت است.

فرقی نمی کند که شما یک وبلاگ نویس باشید یا یک صاحب مشاغل - یک آدرس ایمیل سفارشی شما را از رقبا جدا می کند. اگر به دنبال شغل هستید ، یک آدرس ایمیل سفارشی شما را از چشم اندازهای دیگر متمایز می کند. اگر یک وبلاگ ایجاد کنید ، می خواهید از آن استفاده کنید

شبکه سازی برای ایجاد یک برند تجاری قوی و ایجاد یک شهرت آنلاین برجسته. داشتن یک آدرس ایمیل شخصی در انجام این کار به شما کمک می کند ، زیرا به شما کمک می کند تا از سایر وبلاگ نویسان در طاقچه خود متمایز شوید.


کارمندان آمریکایی از ایمیل استفاده می کنند شش در ده (61٪) کارمندان آمریکایی که از اینترنت استفاده می کنند می گویند ایمیل برای انجام کار خود "بسیار مهم است"

مشترکان ایمیل 57٪ مشترکین ایمیل 10-60 دقیقه در حال مرور ایمیل های بازاریابی در طول هفته هستند

از این زمینه 68٪ آمریکایی ها می گویند که تصمیم خود را برای باز کردن ایمیل با نام "از" می گذارند

همین حقیقت در هنگام تأسیس نام تجاری شما صدق می کند. یک آدرس ایمیل سفارشی به شما اعتبار فوری می دهد و نشان می دهد که شما یک حرفه ای هستید. این یک راه عالی برای برجسته کردن در بین سایر افراد در صنعت شما است که ایجاد اولین برداشت های فراموش نشدنی است.


اگر یک آدرس ایمیل عمومی را در خود نگه دارید ، در معرض خطر بودن ظاهر می شوید. آیا وقت آن نرسیده است که آدرس ایمیل شخصی خود را ایجاد کنید و نشان دهید که در مورد شغل خود دانش فنی و جدی دارید؟


از این گذشته ، مردم به احتمال زیاد شما را به یاد می آورند ، زیرا عادت دارند همه جا را که نگاه می کنند ، به دیدن gmail.com ، hotmail.com و دامنه های دیگر بپردازند. تنظیم ایمیل سفارشی شما را به یاد ماندنی می کند. برای لحظه ای به آن فکر کنید: چند بار بلافاصله آنچه را که قبل از @ gmail.com آمده است فراموش کرده اید؟


هویت خود را در دنیای تجارت فوق العاده رقابتی بررسی کنید و با نمایش یک آدرس ایمیل سفارشی منحصر به فرد و قابل تشخیص ، کل بازی خود را بچرخانید. این یک روش آسان برای نشان دادن حرفه ای بودن شما و داشتن یک تجارت واقعی در مقابل یک سرگرمی است.


چگونه آدرس ایمیل سفارشی خود را ایجاد کنید

آدرس ایمیل سفارشی

ایجاد آدرس ایمیل سفارشی شما در واقع ساده است و حتی اگر کاملاً تازه وارد این روند باشید ، هیچ وقت آویزان آن نیستید. به عنوان یک وب سایت فکر کنید ، زیرا با خرید نام دامنه و انتخاب ارائه دهنده میزبانی ایمیل ، شروع به کار می کنید. اگر یک وب سایت برای مشاغل خود دارید ، پس از آن قبلاً نام دامنه خود را دارید ، در این صورت بهترین گزینه استفاده از آن نام دامنه برای آدرس ایمیل سفارشی شماست.


اگر نام دامنه ندارید ، هنگام ایجاد آدرس ایمیل شخصی شده خود ، دو گزینه متفاوت دارید. یعنی ، شما می توانید یک نام دامنه را از یک ثبت دامنه خریداری کنید و یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل پس از آن انتخاب کنید. یا ، می توانید یک نام دامنه خریداری کنید و با ارائه دهنده میزبانی ایمیل مورد نظر خود ، آدرس ایمیل دلخواه خود را ایجاد کنید. بیایید به مراحل مورد نیاز برای انجام هر گزینه نگاهی بیندازیم.مرحله 2: ارائه دهنده میزبانی ایمیل را انتخاب کنید


هنگام انتخاب سرویس میزبانی ایمیل ، باید یکی را انتخاب کنید که بهترین راه حل های مدیریت ایمیل ، ظرفیت ذخیره سازی ، پشتیبانی فنی را به شما پیشنهاد می کند و البته خدمات خود را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد. شما بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی ایمیل را انتخاب کنید ، مانند Google (Google Apps for Work) ، ملزومات کسب و کار Office 365 (شامل کل مجموعه Office و بسیاری از سرویس های آنلاین) ، Zoho Mail ، FastMail ، ProtonMail ، Pobox و Rackspace Email.


روند ایجاد آدرس ایمیل سفارشی شما تقریباً با کلیه مشتری های میزبان ایمیل یکسان است. در بخش بعدی با کلیه اقداماتی که شما باید انجام دهید از جمله خرید نام دامنه بدون استفاده از ثبت دامنه ، نگاه دقیق تری به ارائه دهندگان اصلی خواهید داشت.


ایمیل بهترین شیوه های انتخاب 2 - آدرس ایمیل سفارشی خود را با استفاده از ارائه دهنده میزبانی ایمیل ایجاد کنید

Google Apps for Work

Google Apps for Work یک ابزار خدمات برتر است که در هر کاربر 5 دلار در هر ماه هزینه دارد ، هرچند که این قیمت ممکن است در کشور متفاوت باشد. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه است ، بنابراین می توانید قبل از ارتکاب آن را برای درایو تست بگیرید. نکته جالب در مورد این ابزار این است که با ایجاد یک حساب کاربری ایمیل ، به شما امکان دسترسی کامل به مجموعه Google Apps for Work را می دهد ، که شامل برنامه های زیر است: Gmail ، تقویم ، درایو ، اسناد ، برگه ها ، اسلایدها ، سایت ها و Hangouts. نکته جالب اینجاست که اشتراک اساسی برای یک حساب ایمیل پولی با 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری ارائه می شود.مراحل بعدی شامل تغییر پرونده های MX دامنه شما و اضافه کردن کاربران جدید برای دامنه سفارشی شما است ، پس از آن باید دامنه شما تأیید شود. پس از اتمام مراحل تأیید ، می توانید آدرس ایمیل سفارشی خود را شروع کنید.


ایمیل Rackspace

Rackspace Email یکی دیگر از ارائه دهندگان میزبان ایمیل بسیار کاربر پسند است که با قابلیت های عالی خدمات قابل اعتماد و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. می توانید آدرس ایمیل سفارشی خود را به راحتی با Rackspace Email ایجاد کنید و همچنین می توانید از آن برای ثبت دامنه دلخواه خود استفاده کنید.


این ارائه دهنده میزبانی ایمیل حداقل پنج صندوق پستی را ارائه می دهد که در هر ماه 2 دلار برای هر صندوق پستی هزینه دارد. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه و همچنین خدمات برتر مایکروسافت برای بهبود شغل شما ارائه می دهد.


وقتی به وب سایت Rackspace Email بروید ، بر روی دکمه سبز رنگ سبز شروع رایگان کلیک کنید ، پس از آن شما باید پنج مرحله را انجام دهید.


مرحله 1: برنامه های خود را انتخاب کنید. در اینجا جعبه ایمیل Rackspace را مشاهده می کنید:اگر هنوز دامنه خریداری نکردید ، می توانید با وارد کردن نام دامنه مورد نظر در جعبه و کلیک روی "من می خواهم این دامنه را بخرم" این کار را انجام دهید. بعد ، قیمت دامنه را به شما داده می شود ، پس از بررسی برای در دسترس بودن آن.


سه مرحله بعدی شامل ارائه اطلاعات حساب و صورتحساب شما و همچنین تأیید اعتبار ایمیل جدید شما پس از تأیید دامنه شما است.


همگام سازی آدرس ایمیل سفارشی

همگام سازی آدرس ایمیل سفارشی خود با نرم افزار شخص ثالث

برخی از ارائه دهندگان میزبانی ایمیل به شما امکان می دهند آدرس ایمیل سفارشی خود را با نرم افزار شخص ثالث یا برنامه مورد نظر خود همگام سازی کنید. این گزینه عالی برای کسانی است که یک رابط کاربری خاص را ترجیح می دهند و می خواهند حساب های مختلف ایمیل را در زیر یک صندوق ورودی واحد ادغام کنند. به این انتقال ایمیل گفته می شود و می توانید آن را به راحتی با هر ارائه دهنده میزبانی ایمیل تنظیم کنید.


ارسال ایمیل

ایجاد و تغییر آدرس ایمیل

17٪ از آمریکایی ها هر 6 ماه یک آدرس ایمیل جدید ایجاد می کنند


30٪ از مشترکین سالانه آدرس ایمیل را تغییر می دهند


چشم انداز نرم افزار ایمیل Outlook 56٪ از کل ایمیل های دسک تاپ را باز می کند و تقریباً 16٪ از کل در هر محیط باز می شود

ارسال ایمیل به فرآیند ارسال ایمیلهایی است که در یک آدرس ایمیل به آدرس دیگری که انتخاب می کنید دریافت می شود. بنابراین ، شما می توانید به طور خودکار تمام پیام های ایمیل ورودی خود را به یک حساب ایمیل خاص ارسال کنید ، بدون اینکه فرستنده ها حتی آن را بدانند.


یعنی افراد می توانند ایمیل را به آدرس ایمیل سفارشی شما ارسال کنند و می توانید برای دسترسی به آنها از یک ایمیل دیگر استفاده کنید. با این حال ، هنگامی که از حمل و نقل ایمیل استفاده می کنید ، نمی توانید به آدرس های ارسالی از آدرس ایمیلی که به آنها هدایت شده اند ، پاسخ دهید. فقط می توانید آنها را بخوانید.


اگر ارائه دهنده میزبانی ایمیل انتخابی شما از پروتکل های POP3 (Post Office Protocol) یا IMAP (پروتکل دسترسی به پیام پیام اینترنت) استفاده می کند ، می توانید به راحتی آدرس ایمیل سفارشی خود را با نرم افزار مورد نظر خود همگام سازی کنید.


POP3 - پروتکل اداره پست

اگر انتظار دارید ایمیل های زیادی را دریافت کنید ، POP3 راه شماست ، زیرا همه ایمیل های دریافتی شما را بارگیری کرده و به دستگاه شما منتقل می کند ، ضمن اینکه آنها را از صندوق ورودی سرور حذف می کند. POP3 اگر از یک دستگاه واحد برای بررسی ایمیل خود استفاده می کنید گزینه بسیار خوبی است ، اما نکته منفی این است که بارگیری با POP به یک دستگاه خاص گره خورده است ، بنابراین اگر می خواهید به صندوق ورودی خود دسترسی پیدا کنید ، نمی توانید ایمیل های خود را مشاهده کنید. از یک دستگاه جدید


IMAP - پروتکل دسترسی به پیام پیام اینترنتی

IMAP نسبت به POP3 بسیار انعطاف پذیر است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا ایمیل های خود را در چندین دستگاه همگام سازی کنید. بنابراین ، اگر می خواهید ایمیل خود را از دستگاه های مختلف بررسی کنید ، همچنین ایمیل سفارشی خود را با سرویس های پست الکترونیکی مانند Gmail یا Outlook ادغام کنید ، باید از IMAP برای تنظیم آدرس ایمیل سفارشی خود استفاده کنید.


با این حال ، یکی از مشکلات IMAP این است که هیچ پیغامی را بر روی سرور پاک نمی کند ، بنابراین اگر ایمیل زیادی دریافت کردید می توانید به سرعت از فضای ذخیره سازی خود فراتر بروید.برخی از ارائه دهندگان میزبانی ایمیل به شما امکان می دهند آدرس ایمیل سفارشی خود را با نرم افزار شخص ثالث یا برنامه مورد نظر خود همگام سازی کنید. این گزینه عالی برای کسانی است که یک رابط کاربری خاص را ترجیح می دهند و می خواهند حساب های مختلف ایمیل را در زیر یک صندوق ورودی واحد ادغام کنند. به این انتقال ایمیل گفته می شود و می توانید آن را به راحتی با هر ارائه دهنده میزبانی ایمیل تنظیم کنید.


ارسال ایمیل

ایجاد و تغییر آدرس ایمیل

17٪ از آمریکایی ها هر 6 ماه یک آدرس ایمیل جدید ایجاد می کنند


30٪ از مشترکین سالانه آدرس ایمیل را تغییر می دهند


چشم انداز نرم افزار ایمیل Outlook 56٪ از کل ایمیل های دسک تاپ را باز می کند و تقریباً 16٪ از کل در هر محیط باز می شود

ارسال ایمیل به فرآیند ارسال ایمیلهایی است که در یک آدرس ایمیل به آدرس دیگری که انتخاب می کنید دریافت می شود. بنابراین ، شما می توانید به طور خودکار تمام پیام های ایمیل ورودی خود را به یک حساب ایمیل خاص ارسال کنید ، بدون اینکه فرستنده ها حتی آن را بدانند.


یعنی افراد می توانند ایمیل را به آدرس ایمیل سفارشی شما ارسال کنند و می توانید برای دسترسی به آنها از یک ایمیل دیگر استفاده کنید. با این حال ، هنگامی که از حمل و نقل ایمیل استفاده می کنید ، نمی توانید به آدرس های ارسالی از آدرس ایمیلی که به آنها هدایت شده اند ، پاسخ دهید. فقط می توانید آنها را بخوانید.


اگر ارائه دهنده میزبانی ایمیل انتخابی شما از پروتکل های POP3 (Post Office Protocol) یا IMAP (پروتکل دسترسی به پیام پیام اینترنت) استفاده می کند ، می توانید به راحتی آدرس ایمیل سفارشی خود را با نرم افزار مورد نظر خود همگام سازی کنید.


POP3 - پروتکل اداره پست

اگر انتظار دارید ایمیل های زیادی را دریافت کنید ، POP3 راه شماست ، زیرا همه ایمیل های دریافتی شما را بارگیری کرده و به دستگاه شما منتقل می کند ، ضمن اینکه آنها را از صندوق ورودی سرور حذف می کند. POP3 اگر از یک دستگاه واحد برای بررسی ایمیل خود استفاده می کنید گزینه بسیار خوبی است ، اما نکته منفی این است که بارگیری با POP به یک دستگاه خاص گره خورده است ، بنابراین اگر می خواهید به صندوق ورودی خود دسترسی پیدا کنید ، نمی توانید ایمیل های خود را مشاهده کنید. از یک دستگاه جدید


IMAP - پروتکل دسترسی به پیام پیام اینترنتی

IMAP نسبت به POP3 بسیار انعطاف پذیر است ، زیرا این امکان را به شما می دهد تا ایمیل های خود را در چندین دستگاه همگام سازی کنید. بنابراین ، اگر می خواهید ایمیل خود را از دستگاه های مختلف بررسی کنید ، همچنین ایمیل سفارشی خود را با سرویس های پست الکترونیکی مانند Gmail یا Outlook ادغام کنید ، باید از IMAP برای تنظیم آدرس ایمیل سفارشی خود استفاده کنید.


با این حال ، یکی از مشکلات IMAP این است که هیچ پیغامی را بر روی سرور پاک نمی کند ، بنابراین اگر ایمیل زیادی دریافت کردید می توانید به سرعت از فضای ذخیره سازی خود فراتر بروید.


چگونه ایمیل خود را به تلفن همراه خود وصل کنید

اتصال ایمیل به تلفن همراه

این که آیا از تلفن Android ، تلفن ویندوز یا آیفون استفاده می کنید ، اتصال ایمیل خود به تلفن همراه خود یک فرآیند فوق العاده آسان است ، همانطور که از مراحل ارائه شده در زیر مشاهده خواهید کرد.


ایمیل را در تلفن Android خود تنظیم کنید

مشتری مشتری خود را باز کنید

افزودن حساب را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید

یک نوع حساب (POP3 ، IMAP یا Exchange) انتخاب کنید. شما باید IMAP را انتخاب کنید ، به این ترتیب کپی های ذخیره شده از ایمیل های دریافت شده را دریافت خواهید کرد ، که در سرور ذخیره می شوند. اگر POP3 را انتخاب کنید ، تمام ایمیلهای دریافت شده از سرور بارگیری و در تلفن شما ذخیره می شود.

گزینه های حساب مورد نظر خود مانند تنظیمات اعلان و همگام سازی ایمیل را پیکربندی کنید.

ورود به سیستم را انتخاب کنید.

توجه: اگر ایمیل شما به عنوان POP3 تنظیم شده است ، نمی توانید IMAP را انتخاب کنید. با این وجود ، می توانید با ورود به حساب خود در ارائه دهنده میزبانی ایمیل خود ، تنظیمات مربوط به ایمیل خود را تغییر داده و دسترسی IMAP را برای حساب ایمیل خود فعال کنید.


تنظیم ایمیل در تلفن Windows خود

مشتری مشتری خود را باز کنید

به تنظیمات> ایمیل و حساب ها> افزودن حساب> حساب دیگر بروید. برای وارد کردن آدرس ایمیل سفارشی خود ، باید "حساب دیگر" را انتخاب کنید (اگر از ویندوز 10 در تلفن خود استفاده می کنید ، پیمایش کمی متفاوت است: تنظیمات> مدیریت حسابها> افزودن یک حساب> حساب دیگر).

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید

اگر تلفن ویندوز شما ایمیل شما را به صورت خودکار تنظیم نکرده است ، باید دوباره امتحان کنید. اگر هنوز وصل نمی شود ، با انتخاب تنظیمات پیشرفته ، از یک تنظیم پیشرفته استفاده کنید.

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید

ایمیل اینترنتی را انتخاب کنید.

یک نوع حساب (POP3 یا IMAP) را انتخاب کنید.

نام سرور را برای ارائه دهنده ایمیل خود وارد کنید.

Advanced را انتخاب کنید و سپس کادرهای Require SSL را برای نامه های دریافتی انتخاب کنید و برای نامه های خروجی به  گواهینامهSSL نیاز دارید.

ورود به سیستم را انتخاب کنید.

تنظیم ایمیل در آیفون

به تنظیمات> نامه> افزودن حساب> موارد دیگر بروید.

افزودن اشتراک نامه را انتخاب کنید.

نام ، آدرس ایمیل ، رمز عبور و توضیحی را برای حساب خود (حساب شخصی) وارد کنید.

روی Next کلیک کنید و اگر Mail تنظیمات حساب شما را پیدا کرد ، روی انجام شد را کلیک کنید. اگر تنظیمات شما را پیدا نکرد ، باید با دنبال کردن مراحل بعدی آنها را به صورت دستی اضافه کنید.

IMAP یا POP را انتخاب کنید (بسته به تنظیمات حساب ایمیل سفارشی).

نام ، آدرس ایمیل و توضیحی را برای حساب خود وارد کنید.

اطلاعات سرور پست الکترونیکی و سرور نامه های ورودی (نام میزبان ، نام کاربری و رمز عبور) را وارد کنید.

ذخیره را برای اتمام انتخاب کنید.





منبع :گنجه هاست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد